Októberben 26 194 darab eladott gépkocsival 31,9 százalékos növekedést regisztrálhatott a Hyundai. Az idei évben eddig 287 381 gépkocsit értékesített a Hyundai, azaz 24,2 százalékkal növelte eladásait egy olyan piacon, amely ugyanezen időszak alatt 5 százaléknyit zsugorodott.
A Hyundai az egész év folyamán növelni tudta piaci részesedését. Október végére az európai újautó-eladások 2,4 százalékát tudhatta magáénak a vállalat, ami számottevő gyarapodás a 2008 októberében mért 1,8 százalékhoz képest.
Idén eddig a Hyundai kisautói voltak a legnépszerűbbek. Az i10 eladásai megkétszereződtek 2008 első tíz hónapjához képest, az idei mérleg eddig valamivel 92 000 darab fölött áll. A szalonokban az első negyedévben megjelent, új i20 eközben kulcsszerepet vállalt a B-szegmens forgalmának javításában, ahol az idei növekedés 28 százalékra tehető.
Az Európában gyártott i30 is sikeresnek bizonyult, a darabszámok 40 százalékkal haladták meg a 2008 január-október közötti eladásokat; a kombi (cw) és ferdehátú modellekből összesen több mint 77 000 darab talált gazdára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.