BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Százezer online ügyfél az E.ON-nál

Gyorsabb és egyszerűbb az online ügyintézés a hagyományosnál.

Már százezren élvezik az online ügyintézés kényelmét az E.ON-nál. A piacon 1995 óta jelenlevő E.ON vállalatcsoport ma már az ország vezető energiaszolgáltatója, ötezer munkatársával több, mint hárommillió ügyfelet lát el, írja közeményében a társaság.

A csoport 6 megyében több mint hatszázezer fogyasztót lát el gázzal, valamint két és fél milliót villamos energiával az ország 12 megyéjében. Közülük egyre többen választják a korszerű és kényelmes online ügyintézést.

„A százezredik online ügyintézést választó ügyfelünknek járó cím és a jutalom jelképes, valójában napról-napra ügyfelek tucatjaival gyarapszik az internetes ügyintézést választók tábora. Biztonságos honlapunkra belépve ma már bárki közvetlen kapcsolatba léphet az E.ON rendszerével, ellenőrizheti számláit, kilistázhatja az esetleges tartozásokat, bediktálhatja mérőállását és megnézheti az eddig diktált mérőállásokat.

Ha megváltoznak elérhetőségei, mostantól egy-két kattintással frissítheti adatait. A személyes oldal további előnye, hogy korábbi számláinak másolatát is néhány másodperc alatt megtalálhatja – mégpedig napi 24 órában.” – emelte ki Bóli Róbert, a pécsi ügyfélszolgálat vezetője.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.