Elmondása szerint az árérzékenység egyértelműen az olcsóbb internetes vásárlás felé tereli a magyar fogyasztókat, akiknek száma folyamatosan nő. Míg az év közepén 950 ezer körül volt a világhálón keresztül vásárlók száma, az év vége felé ez az érték valószínűleg átlépi az egymilliót.
A piackutató cég adatai alapján a múlt évben 63 milliárd forint volt a hazai internetes boltok forgalma, egy korábbi becslésük szerint ez évi bevételük elérheti a 95 milliárd forintot.
Igen jól megy az online aukciós piactereknek is, a legnagyobbak az idén is komoly átmenő forgalom bővülésre számíthatnak. A piacvezető hazai internetes piactér, a Va-tera.hu átmenő forgalma például a tavalyi 15 milliárd forint után az idén várhatóan 18-19 milliárd körül alakul.
Bár az árérzékeny hazai vásárlók a jelek szerint egyre nyitottabbak a webboltok iránt, nagyon fontos feladat a megtartásuk is.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.