Németország az első helyre került azon kereskedők listáján, akik 2010-ben az EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) terjeszkedni kívánnak – derül ki a CB Richard Ellis (CBRE) legfrissebb, Mennyire aktívak a kereskedők az EMEA régióban című kutatásából.
Az elemzés rámutat, hogy a megkérdezett kereskedők 47 százaléka Németországot célozza meg jövőbeni terjeszkedése helyszínéül; a második helyen (44 százalék) Franciaország, a harmadikon (36 százalék) Spanyolország áll. Régiónkból Lengyelország (34 százalék) foglalja el a legelőkelőbb, a negyedik helyet.
A CBRE arra kereste a választ, milyen helyzetben van és milyen terjeszkedési tervekkel rendelkezik 220 vezető kiskereskedelmi cég. A jelenlegi bizonytalan gazdasági kilátások ellenére számos kereskedő optimista a következő néhány évet illetően, és stratégiájának része az új piacokon való terjeszkedés.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.