Az első vázlattól a piacra kerülésig legalább két-hárommilliárd eurót kell költeni egy teljesen új modellre. Ebben az összegben már benne vannak a tervezési munkálatok, a szerszámok, a töréstesztek és a több millió tesztkilométer költségei, és persze a legalább százmillió eurós tételt jelentő a bevezető reklámkampányok.
Premierekből százhatvan lesz 2010ben, időrendben és ábécé szerint is elsőként jelenik meg a legújabb Alfa Romeo: a sportos fazonú kocsi orrán marad a jól felismerhető pajzs alakú hűtő, és a típusnév is régi ismerős, hiszen volt már Giuliettája az olasz márkának, mely századik születésnapjára készült. A 147-es utódja lesz, és az európai autópiac legnépesebb szegmensében száll harcba majd az itáliai szépség, mely húszezer ezer eurós árával is felülmúlja elődjét – írja a Népszabadság
Ami biztos, hogy magyar piacon is a vetélytársakkal egy árban lesz majd, márpedig az új klímás Astra is közelebb van az ötmillió forinthoz. A szegmens másik népszerű versenyzője, a Focus is megújul, és a Ford tervei szerint a korábbinál globálisabb szerepet kap ősztől.
A kilencvenedik születésnapját ünneplő Citroën nemcsak modelljeit, de a márka stílusát és jelvényét is megújítja, az arculatváltás a magyarországi szalonokon is látható lesz majd, ezekbe érkezik a C4-es második generációja. Nagy lesz a megújulás a kicsiknél, melyeknek mindegyike formabontó: a Citroën C3as, valamint a DS3-as mellett igazi szenzáció Chevrolet Spark, a Polo-rokon és Brüsszelben készülő Audi A1es.
Teljesen új Micrával jelentkezik a Nissan, kisebb arcplasztikai műtéten esik át a Skoda Fabia és a Corsa, de az Opelnek lesz nagyobb dobása is: májusban kerül piacra az extravagáns új Meriva. A miniegyterűek táborába lép a Toyota és a Kia a Vengával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.