A Közlekedési Operatív Programhoz benyújtott javaslataikban több, mint öt milliárd forintot költenének olyan projektekre, amelyek valószínűleg soha nem valósulnak meg.
Többek között 800 millióért készítenének megvalósíthatósági tanulmányt a 4-es metró Kelenföldi pályaudvar - Virágpiac szakaszáról, a 3-as metró északi meghosszabbítását Káposztásmegyerig 200 millióért tanulmányoznák. Közel 600 millió forintot fordítanának a 4-es metró Baross tér – M3 autópálya közötti meghosszabbításának megvalósíthatósági tanulmányára, és 830 millió jutna arra a vizsgálatra, ami a Gödöllői HÉV és a 2-es metró összekötését, illetve a metróvonal rákoskeresztúri kiágaztatását tanulmányozná.
A Közép-Magyarországi Régióhoz tartozó Pest megye tiltakozik az értelmetlen, milliárdokat feleslegesen pazarló kiadások miatt.
Felháborítónak tartja, hogy a 2013-ig záruló költségvetési periódusban ilyen felelőtlen pénzszórás valósuljon meg. Ezért továbbra is szorgalmazza Pest megye, hogy Budapesttől elszakadva önálló régiót alkothasson.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.