BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A BKV botrány már államvizsga tétel

A BKV botrányainak "köszönhetően" szerepel a Budapesti Kommunikációs Főiskola (BKF) államvizsgáján.

A BKV olyan vállalatok mellé sorakozott fel, mint a Coca-Cola, a Mc Donald''s vagy éppen BMW. A vállalatok esetében azokat a Public Relations fogalmait kellet értelmezni, mint: arculat, imázs, hírnév, válságszituációk, belső-külső kommunikáció.

A BKV láthatóan bajban van. A sorozatos botrányok pontosan azokat a rendszereket támadják, amelyek minden vállalat nagy értékei. A vállalat hírnevét teszi lassan tönkre az állandó "fekete címlap" jelenléte a vállalatnak. Az ügyfelek  bizalmát a szolgáltatás évek óta nem javuló színvonala, a jegyárak emelkedése már eddig is kellően aláásta, a mai ügyeket már nem bírta el. Láthatóan megroppant. Már nem csak a cég ügyfelei -az utasok-, hanem a munkavállalók egy része is elveszítette a hitét a kenyéradójában, látható ez az érdekképviselet tárgyalási pozíciójából.

Nagy gond, hogy már a vállalaton kívül is érzékelhető, hogy a lojalitás megszűnt a dolgozók eg meghatározó részéről. Óriási kárt szenvedett el a közlekedési társaság. Gyakorlatilag pr szempontból újra kell építeni a vállalatot. - mondja el a BKF PR képzésének a vezetője, Perlaky-Papp József, főiskolai docens.

Értő PR-esre van szüksége a vállalatnak. A krízist kezelni kell. Nyilatkozni kell a nehéz helyzetben mielőbb. Méghozzá higgadtan és őszintén. Legalábbis hihető legyen az, amit a nyilvánosság kezelésével megbízott vezető mond. Ha ezt elmulasztják, akkor csak a zavar nő és amortizálódik a cég vagyona, az immateriális vagyona – vélte a kommunikációs szakember.


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.