BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

iPad, iPhone – vagy amit akartok...

Nagyra nőtt iPhone – az első reakciók egyike ez volt azt követően, hogy Steve Jobs végre fellebbentette a fátylat az alma logójú cég legújabb terméke, az iPad előtt.

Az Apple-vezér a premieren nagy igyekezettel bizonyítania is akarta, hogy mi mindenre jó az új eszköz. A fejlesztők szándéka szerint az okos telefonok, a netbook és az e-olvasók közé belőtt készülék ugyanakkor telefonálásra deklaráltan nem alkalmas, érintőképernyős netbookként e-mailezni vele nehézkes.

Talán csak az e-book funkciójába lehet kevésbé belekötni, legalábbis a terméket ki is próbáló szakértők szerint. Nagyon megoszlanak a vélemények arról, hogy az amerikai informatikai óriásnak ezúttal is sikerült-e újradefiniálni egyes készülékkategóriákat, mint az történt mondjuk az iPod vagy az iPhone esetében.

Egy biztos: a világ mindig felfigyel minden új alma logójú termékre, de ehhez kevés lenne a jó marketing és a figyelemfelkeltő reklám. Az Apple-nél régen rájöttek már arra, hogy a termékfejlesztésnél is kell a valódi csapatmunka, nem elég csak a hardvert eladni, érdemes kiaknázni a ráépülő tartalmak adta üzleti lehetőségeket is.

Azért is lehetett akkora világsiker a médialejátszó iPod, mert hozta magával az iTunes „médiapiacteret”, vagy az iPhone, amellyel jött egy egészen újfajta szoftverértékesítési koncepció – a készülékre mások által is írt alkalmazások boltja, az Appstore.

További részletek a holnapi Világgazdaságban!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.