Az Apple-vezér a premieren nagy igyekezettel bizonyítania is akarta, hogy mi mindenre jó az új eszköz. A fejlesztők szándéka szerint az okos telefonok, a netbook és az e-olvasók közé belőtt készülék ugyanakkor telefonálásra deklaráltan nem alkalmas, érintőképernyős netbookként e-mailezni vele nehézkes.
Talán csak az e-book funkciójába lehet kevésbé belekötni, legalábbis a terméket ki is próbáló szakértők szerint. Nagyon megoszlanak a vélemények arról, hogy az amerikai informatikai óriásnak ezúttal is sikerült-e újradefiniálni egyes készülékkategóriákat, mint az történt mondjuk az iPod vagy az iPhone esetében.
Egy biztos: a világ mindig felfigyel minden új alma logójú termékre, de ehhez kevés lenne a jó marketing és a figyelemfelkeltő reklám. Az Apple-nél régen rájöttek már arra, hogy a termékfejlesztésnél is kell a valódi csapatmunka, nem elég csak a hardvert eladni, érdemes kiaknázni a ráépülő tartalmak adta üzleti lehetőségeket is.
Azért is lehetett akkora világsiker a médialejátszó iPod, mert hozta magával az iTunes „médiapiacteret”, vagy az iPhone, amellyel jött egy egészen újfajta szoftverértékesítési koncepció – a készülékre mások által is írt alkalmazások boltja, az Appstore.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.