A kabotázzsal a külföldiek úgy vesznek el bevételt a hazai közszolgáltató társaságoktól, hogy közben a személyszállítás költségeinek egy része a magyar államnál és a közszolgáltató társaságoknál is megjelenik. Erre hivatkozva azonban a hatóság korlátozhatja majd a kabotázst.
Például: „A külföldit a Starttal való együttműködésre kérheti, számára korlátozhatja, de meg is tagadhatja a piacra lépését” – tudtuk meg Antali Károly kormánybiztostól. Kozák Tamás, a MÁV-Start vezérigazgatója szerint ugyanakkor nem kell túlzottan félni, hiszen a piacnyitást nem a hazai viszonyokra, hanem a nagy sebességű vonalakra találták ki.
Nem aggódik a verseny miatt Székely Csaba, a GYSEV Zrt. elnök-vezérigazgatója sem.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.