<kep21963>Január eleje óta 15 cseh Interspart lát el bicskei húsüzeméből a Spar Magyarország Kft. Az utolsó negyedéves próbaszállítások sikeresnek bizonyultak, így a belföldi forgalom csökkenése ellenére sem kell visszafogni a húsüzem termelését – mondta Feiner Péter, a társaság vezetője, arra utalva, hogy az év első napjaiban 10-15 százalékkal az elmúlt év azonos időszakában elért forgalom alatt maradt az élelmiszer-kereskedelmi vállalatok bevétele.
A bevételcsökkenést részben az okozta, hogy az ágazatban folyamatosan nő a saját márkás cikkek, különösen a diszkonttermékek részesedése. Így van ez a Sparnál is, ahol érezhetően erősödött az elmúlt évben az S-Budget diszkonttermékcsalád forgalma. Emellett az akciós termékek részaránya is egyre nő. Egy év alatt szinte szélsőségesen árérzékeny lett a magyar fogyasztó – mondta Feiner Péter, kiemelve ugyanakkor, hogy az idén milliárdos nagyságrendű beruházásokat végez a 15 ezer fős társaság.
A két éve megvásárolt 174 tagú Plus diszkonthálózat egységeit eddig csupán egységes Spar logóval látták el, és tavaly 15 üzlet kapott új berendezést. Az idén további 70 egykori Plust alakítanak át teljes mértékben a Spar-előírások szerint. A cég elmúlt évi árbevétele a Plus-felvásárlás eredményeként némileg meghaladta a 2008-as 326 milliárd forintos szintet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.