A harmadik negyedévben a fejlődő piacoknak köszönhetően 13 százalékkal növekedett a Heinz értékesítési forgalma, a profit mégis 6 százalékkal csökkent.
A cég 228,5 millió dolláros, részvényenként 72 centes hasznot ért el. Ugyanakkor a két üzletág eladásának költségeit leszámítva a Heinz részvényenkénti 83 centes eredmény javulást jelent a korábbi 76 centhez képest. A vállalat ezzel kissé felülteljesítette az elemzői várakozásokat is – jelenti az AP.
A megnövekedett forgalom elsősorban a Csendes-óceáni térség értékesítésének 41 százalékos emelkedésének köszönhető, de Európában is javultak az amerikai cég eredményei. A hazai piacon 7 százalékkal növelte értékesítését a vállalat, főként az új termékeknek és a magasabb nyersanyag költségeket követő áremeléseknek köszönhetően.
A Heinz számos élelmiszeripari vállalathoz hasonlóan profitált a válságból, hiszen a fogyasztók több ételt fogyasztanak otthon. A gyengébb amerikai növekedés fényében a Heinz a fejlődő piacokra koncentrál. A Complan és Glucon D italokkal sikert aratott Indiában, az ABC szószaival Indonéziában, ketchupjével pedig Oroszországban teljesített jól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.