BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nőtt a New Yorker tavalyi forgalma

A New Yorker 105 üzletmegnyitóval és két új piac hódításával zárta a 2009-es évet. A nemzetközi ruházati kereskedelmi lánc a sikeres terjeszkedés mellett növelte értékesítése összvolumenét is. A vállalat közel 1.6 milliárd eurós forgalmat bonyolított le 2009-ben.

A New Yorker divatvállalat közel 1.6 milliárd eurós forgalmat bonyolított le, mellyel 14 százalékos növekedést ért el 2009-ben – áll a társaság közleményében. 2009 végére 774 üzlet képviselte a vállalatot Európa és a Közel-Kelet 27 országában. Az olaszországi és portugáliai New Yorker üzletmegnyitók szintén a vállalat eredményes növekedését bizonyítják. Továbbá, az orosz piacon, a New Yorker megnyitotta saját tulajdonában álló üzleteit kiépült franchise rendszere mellett.

A 2010-es év további új piacok hódításával folytatódik. A New Yorker többek között Montenegróban és Luxemburgban kívánja bővíteni hálózatát. A vállalat tovább növeli üzleteinek számát azokban az országokban is, amelyekben erős jelenléttel rendelkezik, így összesen legalább 140 üzlet megnyitását tervezi, elsősorban Európában.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.