A New Yorker divatvállalat közel 1.6 milliárd eurós forgalmat bonyolított le, mellyel 14 százalékos növekedést ért el 2009-ben – áll a társaság közleményében. 2009 végére 774 üzlet képviselte a vállalatot Európa és a Közel-Kelet 27 országában. Az olaszországi és portugáliai New Yorker üzletmegnyitók szintén a vállalat eredményes növekedését bizonyítják. Továbbá, az orosz piacon, a New Yorker megnyitotta saját tulajdonában álló üzleteit kiépült franchise rendszere mellett.
A 2010-es év további új piacok hódításával folytatódik. A New Yorker többek között Montenegróban és Luxemburgban kívánja bővíteni hálózatát. A vállalat tovább növeli üzleteinek számát azokban az országokban is, amelyekben erős jelenléttel rendelkezik, így összesen legalább 140 üzlet megnyitását tervezi, elsősorban Európában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.