Megszívleljük ezt a tapasztalatot, alapvető változásokat hajtunk végre abban, ahogy vállalatunk üzleteket köt. Biztosíthatom önöket, hogy reagálásunk átfogó lesz – szögezte le a The Wall Street Journalben Akio Toyoda.
A cég első számú embere elismerte, hogy az utóbbi években nem hallgatták meg kellő figyelemmel a vevők panaszait, illetve nem reagáltak azokra olyan gyorsan, ahogy kell. Megígérte, hogy a jövőben nagyobb figyelmet szentelnek a vevők aggályainak, gyorsabban szereznek be információkat és hatékonyabban reagálnak, amikor probléma merül fel. " Megígérem, hogy a Toyota a biztonsági problémákat illetően új mércét állít fel a transzparenciára és a válaszadás gyorsaságára vonatkozóan.
Akio Toyoda egyébként ma vesz részt az amerikai Kongresszus illetékes bizottságának meghallgatásán és a BBC szerint várhatóan kemény kérdésekre számíthat a visszahívásokat illetően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.