A néhány éve még súlyos pénzügyi válságban lévő dán vállalat 2,2 milliárd korona (296 millió euró) adózott eredményre tett szert tavaly, ez 63 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A bevétel 22,4 százalékkal 11,7 milliárd koronára emelkedett, a társaság piaci részesedését 4,8 százalékra tornászta fel, miközben a globális játékpiac stagnált a válság miatt.
A Lego szinte valamennyi piacán jól szerepelt, a legnagyobb növekedést az angol nyelvterületen, Európában és Ázsiában érte el.
A magyarországi gyárral is rendelkező vállalat elsősorban annak köszönheti a tavalyi jó eredményeket, hogy felfutott a Lego City és a Lego Star Wars elemek értékesítése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.