Már csak két táv van hátra, és befejeződik az alagútépítés az első szakaszon, éppen ezért most egy korábbinál hosszabb és teljesebb karbantartáson estek át a pajzsok. A tervek szerint hat hét múlva, azaz valamikor április második felében érik majd el a Népszínház utcai állomást.
A déli pajzs január közepén, az északi január végén érkezett meg a Rákóczi téri állomásra, majd kezdetét vette egy korábbinál átfogóbb karbantartás, illetve felkészítés. A pesti oldalon az eddigi szakaszok rekordsebességgel épültek meg, és hasonló haladási ütemet tervez az alagútépítő BAMCO a még hátralévő két, egyenként 450 méteres szakaszra is, mindössze kéthetes felkészítő idővel kalkulálva a Népszínház utcai megállóban.
Nem számolnak már jelentősebb nehézségekkel a szakemberek, bár a Keleti pályaudvar előtti szakaszon kiérnek majd a pajzsok az agyagos talajból.
Az utolsó 150 métert helyenként kavicsos rétegben fogják megtenni, ami speciális előkészítő munkákat és nagyobb odafigyelést fog igényelni. Ha minden a tervek szerint alakul és a BAMCO tartani tudja munkaütemtervét, június második felében a déli pajzs elérheti az első szakasz ideiglenes, Keleti pályaudvari végállomását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.