Az idén 15 százalékkal több utasra számít budapesti járatain a Lufthansa diszkont légitársasága a Germanwings - mondta el Heinz-Joachim Schöttes, a vállalat kommunikációs igazgatója egy budapesti sajtótájékoztatón. Tavaly a Germanwings 200.000 utast szállított Budapest-Stuttgart, illetve Köln/Bonn viszonylatokban, a tervek szerint idén 230.000 utasra számítanak. A járatok jelenlegi kihasználtsága 80 százalék felett van.
Kiderült az is, hogy a társaság 2010. április 30-tól hetente négy közvetlen járat közlekedik majd Budapest és Hannover között. „Első budapesti járatunk 2003. májusában indult Kölnbe, majd 2003. szeptemberében nyitottuk meg a Budapest-Stuttgart útvonalat. Örömmel tölt el minket, hogy a magyar fővárost újabb célállomással, Hannoverrel tudjuk összekötni.” - nyilatkozta Heinz-Joachim Schöttes, a Germanwings vállalati kommunikációs igazgatója.
A Germanwings az új, hannoveri járat indítása mellett emeli a Budapestről Kölnbe közlekedő járatainak számát. 2010. április elejétől hétfőn, kedden és csütörtökön már napi két, reggeli (indulás: 08.55) és esti (indulás: 21. 25) járat közlekedik majd a két város között. A megemelt járatszám különösen az üzleti utasok számára jelent vonzó utazási lehetőséget.
Hannovert kiállítási városként is emlegetik hatalmas kiállító komplexumának köszönhetően, amely a Világkiállításra épült 2000-ben. Jelenleg olyan nagy vásárok helyszíneként szolgál, mint pl. a digitális ipar világméretű kereskedelmi kiállítása, a CeBIT. A parkokban, erdőkben és zöld területekben gazdag városba, vagy vonzáskörzetébe számtalan olyan ismert német vállalat helyezte székhelyét, mint pl. a Continental, vagy a Volkswagen.
„A Germanwings stabil növekedése világosan mutatja a hosszú távú együttműködés erejét. Magyarország első számú repülőtere és a Germanwings közös munkája az utasok érdekét szolgálja” – mondta Szilágyi Károly, az idén 60 éves Ferihegyi repülőtér kommunikációs vezetője.
A Germanwings fiatal, 30 darab Airbus A 319-es típusú repülőgépből álló flottát üzemeltet. A kölni székhelyű diszkont légitársaság az európai üzleti élet legfontosabb városaiba közlekedtet járatokat. A légitársaságnak három fő célcsoportja van: üzleti utasok, a családtagokat, ismerőseiket felkereső, illetve a városlátogató utazók. Jelenleg az üzleti utasok a Germanwings utasainak 42 százalékát teszik ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.