A GM eredeti elképzelései szerint csak négy év múlva érte volna el a 2 milliós éves autóeladást Kínában. Ehhez képest a konszern már idén meghaladhatja ezt a célt, 2015-re pedig több mint 5 millió gépkocsit értékesítene az óriásvállalat az ázsiai országban – jelenti az AFP.
A GM 1,83 millió autót adott el Kínában tavaly, Kevin Wale, a GM China Group elnök-vezérigazgatója úgy fogalmazott: Kínában olyan nagy a kereslet, hogy az értékesítési forgalom erős marad akkor is, ha Peking visszavonja az autóvásárlásokra vonatkozó kedvezményeket.
A kínai kormány az 1,6 liternél kisebb űrtartalmú, illetve környezetkímélő autók vásárlására ad kedvezményt, ez jelentősen növelte az eladásokat. Kína tavaly vette át az Egyesült Államoktól a világ legnagyobb autópiacának járó címet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.