Az előző év első negyedét a Ford még 1,4 milliárd dolláros mínuszban zárta, most viszont 2,1 milliárd dolláros profitot szerzett az egyetlen detroiti óriás, amely nem szorult állami támogatásra. Az árbevétel 15 százalékkal, 28,1 milliárd dollárra emelkedett. A konszern 188 millió dollárhoz jutott a Volvo eladásával, ami ellensúlyozta a személyi költségeket és a kereskedői kifizetéseket, amelyek 63 millió dollárt tettek ki.
A mostani, részvényenkénti 46 centes adózás előtti profittal immár a negyedik negyedévét zárja pozitívban a vállalat, amely nem csak a városi rivális GM-től és Chryslertől, de a Toyotától is csábított vásárlókat. Ezt mutatja a Kelly Blue Book autóipari jelentése, miszerint a japán márkából kiábrándult amerikaiak alternatívaként főként a Fordot választják.
A Ford a jövőben bízva 9 százalékkal, 625 ezerre emeli kitermelését Észak-Amerikában az első negyedévhez képest, bár munkaerőfelvételről egyelőre nem nyilatkozott a cég.
Lewis Booth, a vállalat pénzügyi igazgatója az AP jelentése szerint úgy nyilatkozott, hogy a Ford világosan érzi a válság csökkenését, ugyanakkor tartja magát a korábban közölt, 11,5-12,5 milliós éves eladási célhoz az Egyesült Államok tekintetében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.