A Népszava keddi számában megjelent cikk emlékeztet arra, hogy kínai gyártótól vásárolt volna a Volánbusz. Közben megalakult a hazai gyártók piacának negyedét összefogó buszklaszter, amelynek nem titkolt szándéka az Ikarus újjáélesztése.
A lap kiemeli, hogy a klaszter érdekessége: a 19 csatlakozó közül négy a korábbi, Széles Gábor nevével fémjelzett Ikarus-birodalomhoz tartozik, egészen pontosan a Műszertechnika Holding Zrt. tulajdonában van.
A számítások szerint - írja a lap - a következő öt évben 200-300 milliárd forintot kellene a tömegközlekedésben használt buszállományra fordítani ahhoz, hogy azok átlagos életkora 11 évről 8-ra csökkenjen. Ez évi 700-800 új jármű gyártását, illetve üzembe helyezését feltételezi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.