A brit ruházati cég Santoni néven forgalmazta azokat a "melltartó-topnak" nevezett darabokat, amelyek felkeltették a szülők felháborodását. A cég a melltartó megnevezés mellett az egyik címkén úgy fogalmazott, hogy ezekkel a termékekkel remekül rászoktathatóak a lányok a melltartó viseléséhez - írja a Telegraph.
A cég a felháborodás hatására megváltoztatta a termék leírását, de hangsúlyozta, hogy az nem tekinthető melltartónak, mivel sem párnázást, sem támasztást nem használ. A Marks & Spencer leszögezte, hogy szigorúan ügyel arra, hogy termékei az adott korosztálynak megfeleljenek.
Az M&S már a második brit cég, amely az utóbbi időben nem megfelelő ruhák forgalmazása miatt meghátrálásra kényszerül. A Primark nemrég kislányoknak készült, párnázott bikiniket vont ki a forgalomból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.