Európa ezzel a második helyre szorul vissza - jelentette ki a cég vezérigazgatója Sanghajban. Leif Johansson lassú élénkülésre számít az európai és az észak-amerikai piacon, ugyanakkor jelentős eladási növekedést vár Ázsiában, különösen Indiában és Kínában.
A cégvezető szerint 2015-re az ázsiai értékesítés 60-70 százaléka esik majd Indiára és Kínára. Az idei első negyedév végére Ázsia volt a Volvo második legnagyobb piaca, globális eladásainak 24 százaléka realizálódott itt.
A Volvo teherautógyár 1,7 milliárd korona adózott eredményt ért el az első negyedévben, míg egy évvel korábban még 4,2 milliárd korona veszteséget könyvelt el.
A globális gazdaság élénkülésének köszönhetően a megrendelései 15 százalékkal nőttek az idei első három hónapban a tavalyi utolsó negyedévhez képest, az egy évvel korábbihoz viszonyítva pedig megduplázódtak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.