Az együttműködés eredményességét előrejelzi, hogy a komoly nemzetközi háttérrel rendelkező Milcom Hungary – a TomTom „értéknövelt” („value added”) disztribútoraként – nem csupán a termékek kereskedelmi terjesztésében vállal aktív szerepet, hanem egyéb, az értékesítést támogató szolgáltatásokkal is erősíti a TomTom márka hazai piaci helyzetét.
„A TomTom-mal való disztribúciós szerződés megkötése ez idáig a legnagyobb lépés a Milcom Hungary igen rövid, ám rendkívül sikeres, egy évre visszatekintő működése során.” – mondta Mosonyi Zoltán, a Milcom Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.