Elmondása szerint elővételben az eddigi adatok alapján az idén – tavalyhoz hasonlóan – körülbelül tízezer hetijegyet adhatnak el belföldön, és nagyjából 25 ezret külföldön.
Az idei Szigettel kapcsolatban számos újdonságról is beszámolt tegnapi sajtótájékoztatóján Gerendai Károly, valamint az egyik főszponzor, a Vodafone stratégia-, márka- és kommunikációs vezérigazgató-helyettese, Lakatos Péter.
Az egyik legnagyobb durranás, hogy minden hetijegyes látogató feltöltőkártyás mobilkészülékkel gazdagodhat „majdhogynem ingyen”: kétezer forintért ugyanis egy kétezer forinttal feltöltött Vodafone 248-os készüléket vásárolhatnak, azaz magáért a készülékért nem, csak a lebeszélhető keretért kell fizetniük. A napijegyesek is hozzájuthatnak a Szigetfone-ra keresztelt készülékhez, nekik négyezer forintot kell fizetniük ugyanazért. A Vodafone külön Sziget tarifacsomagot is létrehozott a fesztivál tiszteletére (ez jár a kedvezményes készülékekhez is), amellyel tízforintos perc-, illetve SMS-díjjal kommunikálhatnak egymással a szigetfone-osok.
Szintén újítás, hogy az idén már percalapú jegyet is lehet venni a fesztiválra; ennek lényege, hogy annyit fizet a látogató, amennyi ideig a rendezvényen tartózkodik, így akár egy koncert erejéig is megérheti kilátogatni az eseményre. A 18 és 23 óráig tartó csúcsidőben percenként 70 forint a szigetelés tarifája, csúcsidőn kívül a fele.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.