Az ajánlat célja fejleszteni a megújuló energiára támaszkodó üzletág bővítéséhez. A Panasonic vélhetően 500 milliárd jen összegben új részvényeket kell, hogy eladjon azért, hogy az üzletet finanszírozni tudja. Az együttes felvásárlás a legnagyobb lenne Japánban idén a Bloomberg adatai szerint. A Sanyo 2009 végén piacvezető volt a tölthető elemek terén, a második helyet a Sony foglalta el, és csak bronzérmes a Panasonic. A Panasonic 2008-ban vásárolta meg a Sanyo többségi részesedését.
A Panasonic 50 százalékos részesedéssel bír a Sanyóban, és 51 százalékos tulajdonrésszel az Electris Works-ben. A Panasonic erős versennyel szembesül a Samsung és a Sony részéről a fogyasztói elektronika területén - véli Yuji Fujimori, a Barclays Capital tokiói elemzője. Ám a riválisai kevésbé versenyképesek az energiához kapcsolódó termékek és a háztartási villamossági rendszerek terén, ezt az üzletágat a Panasonic tovább kívánja erősíteni – tette hozzá. A Panasonic egyébként a teljes évre vonatkozó profitprognózisát 85 milliárd jenre emelte a korábbi 50 milliárd jenről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.