BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sebészi pontossággal céloz az Apple

Az Apple megkezdte a reklámok beépítését az iPhone-ra tölthető alkalmazások tekintetében. Az elektronikai óriás egy olyan szektorban törekszik elsőségre, amely háromszorosára növekszik 2013-ra.

Az Apple jelenleg az iTunes mintegy 150 milliós felhasználótáborának szokásait vizsgálja, hogy az eredmények segítségével hatékonyabban értékesíthesse a reklámokat az iPhone-okra feltölthető szoftverekhez kapcsolódva. Az iAd program a múlt héten vette kezdetét és az Apple most jelentet meg először reklámokat az alkalmazásokkal együtt.

Az EMarketer adatai szerint 2013-ig háromszorosára, 1,56 milliárd dollárra nő a mobilreklámok piaca, így nem csoda, hogy az Apple igyekszik elsőségre törni ebben az ágazatban. A Business Weeknek nyilatkozva az Unilever marketing igazgatója úgy fogalmazott: a cég a rendelkezésre álló adatok segítségével szinte sebészi pontossággal juttathatja célba az üzeneteket. Az iTunesnak köszönhetően a cég pontosan ismeri a felhasználók zenei, filmes, és szoftver szempontú érdeklődését, mérheti, hogy az adott ügyfél mennyi időt töltött egy alkalmazással és azt is megtudhatja, mely szoftvereket töröltek a letöltést követően a felhasználók.

Az Apple webboltjában 225 ezer alkalmazásból válogathatnak az internetezők, akik eddig mintegy 5 milliárd letöltést bonyolítottak le itt. Az Apple ígérete szerint az iAd reklám rendszert hamarosan az iPad tábla PC-re is kiterjesztik.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.