A PSA Peugeot Citroen 2010 első félévében 16 százalékkal emelte értékesítéseit világszerte, ezzel felülmúlta a szektor egészében mért 13 százalékos emelkedést. A francia csoport úgy látja, hogy idén 9 százalékkal szűkül majd a globális autópiac, ennek ellenére a vállalat továbbra is tartja állítását, miszerint részesedése bővül az idei évben - jelenti az AFP.
A javulásban segít a kínai, és a dél-amerikai piac, mindkét régióban megközelítőleg 10 százalékos bővülésre számít a konszern. Az idei első félévben az Európában kívüli eladások a teljes értékesítési volumen 36 százalékát adták, még az előző év azonos időszakában ez az arány csak 34 százalékos volt. A PSA egy százalékponttal, 14,6 százalékra emelte részesedését az európai piacon.
Jean Marc Gales márkamenedzser szerint a volumen tekintetében a francia vállalatcsoport valaha mért legjobb félévét zárta, ez pedig a Peugeot és a Citroen márkák erejét jelzi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.