A luxuscikk-kiskereskedelem a legaktívabb és leginkább terjeszkedő kiskereskedelmi szektor, amely az új üzlethelyiség-nyitások 23 százalékát tudhatta magáénak 2010 első fél évében – derül ki a CB Richard Ellis (CBRE) legfrissebb, Mennyire globális a kiskereskedelem? című kutatásából. A CBRE harmadik éve a világ 69 országában a 294 legnagyobb kiskereskedelmi hálózatot, illetve az iparág globalizáltságát vizsgálja nemzeti és városi szinten, kiemelve a szektorok és a régiók közötti különbségeket, ezáltal meghatározva a globális kiskereskedelem terjeszkedésének trendjeit. A legnagyobb célpiac Kína, ahol a luxusszektor a gyorsan növekvő jólét és elkölthető jövedelem, valamint a nyugati luxusmárkák iránti erős kereslet miatt virágzik. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.