BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A luxusmárkák hajtják a kiskereskedelmet

A luxuscikk-kiskereskedelem a legaktívabb és leginkább terjeszkedő kiskereskedelmi szektor, amely az új üzlethelyiség-nyitások 23 százalékát tudhatta magáénak 2010 első fél évében – derül ki a CB Richard Ellis (CBRE) legfrissebb, Mennyire globális a kiskereskedelem? című kutatásából. A CBRE harmadik éve a világ 69 országában a 294 legnagyobb kiskereskedelmi hálózatot, illetve az iparág globalizáltságát vizsgálja nemzeti és városi szinten, kiemelve a szektorok és a régiók közötti különbségeket, ezáltal meghatározva a globális kiskereskedelem terjeszkedésének trendjeit. A legnagyobb célpiac Kína, ahol a luxusszektor a gyorsan növekvő jólét és elkölthető jövedelem, valamint a nyugati luxusmárkák iránti erős kereslet miatt virágzik. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.