A nyomtatott sajtó piacán átlagosan 2,23 százalékos visszaesés volt 2009-ben, erre szerkezet átalakítással és költséghatékonyabb működéssel reagáltak a médiumok. A legnagyobb forgalom visszaesést a Reader’s Digest és a National Geographic könyvelhette el, éves alapon 2,3 százalékot. Az idei első félév legnagyobb vesztese a Reader’s Digest volt melynek forgalma 25 százalékkal csökkent.
A Playboy magazin példány száma ugyan a többi piaci szereplőénél nagyobb mértékben esett vissza 34 százalékkal, azonban ez nem jelentet számára vetélytársaihoz hasonló veszteséget. Ezt úgy érte el hogy a magazin menedzsmentje kisebb példány számban állította elő a magazint megelőzve az értékesítési problémákat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.