Pawan Goenka, a Mahindra autóipari üzletágának elnöke ma bejelentette: cég hisz abban, hogy a Ssangyonggal közösen egy globális szinten is erős terepjáró márkát hozhatnak létre. A menedzser azután beszélt erről, hogy az indiai vállalat előzetes megállapodást írt alá a Ssangyong többségi tulajdonrészének megvásárlásáról - tudósít az AFP.
A legkisebb dél-koreai autógyártó, a Ssangyong 2009 februárjában kért csődvédelmet, miután a csökkenő kereslet és az emelkedő olajárak jelentősen csökkentették forgalmát, a volt anyacég, a kínai SAIC pedig elzárkózott a cég további támogatása elől. A többek között a Rexton és a Kyron modelleket értékesítő Ssangyong elsősorban az olcsó terepjárók kategóriájában szerzett nevet, de tavaly óta a túlélésért küzd. A vállalat sorsát 2009-ben egy a leépítésekkel kapcsolatos 80 napos sztrájk is nehezítette.
Most azonban fordulhat a kocka, mivel a leendő tulajdonos Mahindra elnöke szavai szerint vissza szeretné állítani a Ssangyong régi dicsőségét, és hisz abban, hogy a hasonló területen mozgó cégek együtt globális szinten is erős terepjáró márkát hozhatnak létre. A Mahindra nem közölte az autógyártó vételárát, szakértők 500 milliárd vonra (423 millió dollár) teszik az összeget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.