Nick Reilly, az Opel vezére úgy fogalmazott: az új miniautó fontos szerepet tölt majd be a cég növekedési stratégiájában. A General Motors német leánya eddig nem gyártott miniautót. Holott az olyan szubkompaktok, mint a Ford Ka vagy a Volkswagen hamarosan bemutatandó Up nevű modellje, a válság hatására rendkívül sikeresek – jelenti az Automotive News Europe.
A tervek szerint az egyelőre Junior névre hallgató új modellt az Opel Eisenach-i gyárában szerelik össze 2013-tól, 90 millió eurós fejlesztési költség mellett. A Junior 1 600 alkalmazottnak biztosít munkát a németországi gyárban. Reilly innovatív technológiát, és izgalmas designt ígért az új modell kapcsán, az adekvát üzemanyag-takarékosság mellett. Az Opel vezére hozzátette, hogy a mini modellt a jövőben elektromos verzióban is gyárthatják.
Az Opel már 2004-ben belépett volna a miniautó szegmensbe a Trixx nevű modellel, ezt az autót azonban a General Motors a genfi bemutatót követően nem kezdte el gyártani. Az anyavállalat a közelmúltig úgy vélekedett, hogy a német márkának távol kell maradnia ettől a kategóriától, hogy ezzel helyet adjon a konszern másik tagjának, a Chevroletnek. Nick Reilly azonban meggyőzte a GM vezetését arról, hogy strukturális változások mentek végbe az autóvásárlók szokásaiban, akik mostanra elkötelezettek a kisebb autók vásárlása mellett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.