A vállalat ebben az évben közel 400 új terméket vezet be az élelmiszer szektorban, és jövőre is ugyanennyit tervez. A jelenlegi bővítés az előző év tapasztalatának köszönhető: az akkor bevezetett termékkörök az idén az új sajátmárkás termékválaszték gerincévé váltak, és mára már jelentős piaci részesedést értek el. A sajátmárkás termékek beszállítóinak közel 80 százaléka magyar vállalat.
Idén először nemzetközi fejlesztési együttműködések is elkezdődtek az egyes országokban található áruházak között. Ennek köszönhető, hogy a magyar sajátmárkás borok is kijutottak a nemzetközi polcokra, nyugat-európai országokból pedig további érdeklődés mutatkozik irántuk, így az Auchan jelentős méretű piachoz segíti hozzá magyar borbeszállítóit.
„A sajátmárkás termékek legnagyobb sikere a vásárlói elégedettségen kívül, hogy az áruház polcain való egyre nagyobb számú megjelenésükkel növekvő esély nyílik magyar termékek terjesztésére a külföldi áruházakban is” – mondta el dr. Rákóczi János, az Auchan Magyarország Kft. sajátmárkás beszerzési igazgatója. Ilyen termékek a müzli és a müzliszelet, a hentesáruk közül a szalámi, száraz kolbász, illetve tusfürdők, samponok, habfürdők, különféle édességek – mint például a macskanyelv és a konyakmeggy –, az olyan rágcsálni valók, mint a nápolyi, vagy a sajtos tallér, és természetesen a hungarikumnak számító pálinka, és a korábban említett magyar bor is.
Hazai 78,57%
Import 21,43%
Forrás: Auchan
Hazai 78,57%
Import 21,43%
Forrás: Auchan -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.