A társaság közleménye szerint a 800 ezer budapesti háztartás nagy része számára ez legalább havi négy-öt számla online intézését teszi lehetővé, egyetlen regisztrációval.
"Mára már közel 65 ezer ügyfél regisztrált a rendszerünkbe. A szinte teljes budapesti szolgáltatói lefedettséget elérve arra számítunk, hogy főként fővárosi fogyasztók csatlakozása nyomán az év végére már a 100 ezres szintet közelíti majd a Díjnet.hu ügyfeleinek száma" - mondta Majtényi Kálmán, a Díjnet Zrt. vezérigazgatója.
A Díjnet.hu 2007-es indulása óta folyamatosan bővült a rendszerben elérhető számlakibocsátók köre. A víz-, a csatorna-, a szemétszállítási- és a kéményseprőszámlák már a kezdetek óta elérhetőek és rendezhetőek voltak a rendszeren keresztül, míg az áramszámlát a tavalyi évtől, a gázszámlát pedig mostantól tudják a fogyasztók kezelni ezen a felületen.
A közműveken kívül országos műsorszolgáltatóként a UPC, illetve számos budapesti társasház is megtalálható a Díjnet.hu felületén, a közeljövőben pedig új szolgáltatói kört képviselve a biztosítók is megjelenhetnek.
Egyre több vidéki régióban is bővül a lefedettség: Észak-kelet Magyarországon az ÉMÁSZ, míg Dél-Magyarországon a Szegedi Vízmű vált a közelmúltban elérhetővé a Díjnet.hu rendszerében. "Terveink szerint egy országos, és két-három regionális közüzem csatlakozása várható még a rendszerhez az év végéig" - mondta Majtényi Kálmán.
A Díjnetet használók a számlákat elektronikus formában kapják, beérkezésükről e-mailben figyelmezteti őket a rendszer. A számlákat egyedi átutalással, csoportos beszedési megbízással, mobiltelefonos, illetve internetes bankkártya-alapú fizetéssel, valamint egyes partnerbankok internetbanki felületén egyaránt ki lehet egyenlíteni. A szolgáltatás igénybevétele nem jelent plusz költséget az ügyfelek számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.