Miután az utolsó háromhavi árbevétel 28,0 milliárd dollárra emelkedett, az adózott eredmény a tavalyi év azonos időszakában elért 316 millió dollárral szemben most elérte az 1,26 milliárd dollárt.
Arra alapozva pedig, hogy a folyó pénzügyi év első felében 53,3 milliárd dolláros forgalom mellett az egy évvel korábbi fél éves nyereség közel kétszeresét, 2,6 milliárd dollárt ért el a márka, és a további fejlődésre számít, a teljes pénzügyi évre vonatkozó nyereség előrejelzését 3,3 milliárd dollárra módosította korábban jelzett 1,85 milliárd dollárról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.