Jelentősen javította a cég anyagi helyzetét, hogy a svájci Ringier csoporttal idén nyáron közös vállalatban hozta össze kelet-európai érdekeltségeit, hozzájárult a növekedéshez az online üzletág bővülése, valamint az internetes hirdetések gyarapodása is, ami ellensúlyozni tudta a hagyományos médiareklámok csökkenését.
Az első kilenc hónapban a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény (EBITDA) 45,9 százalékkal 385,8 millió euróra, a bevétel 10 százalékkal 2,01 milliárd euróra nőtt.
Itt a hitel! Hol a hitel? Ínség vagy bőség jön a vállalati hitelezési piacon? Kinek adnak kölcsönt a bankok, s kinek nem? S vajon miért nem? Túl nagy a kockázat? Kevés a biztosnak látszó befektetés? Ha kíváncsi a részletekre, s más vállalkozások tapasztalataira, jöjjön el a Világgazdaság konferenciájára december 2-án a Gerbeaud Házba Budapesten. Részletek: www.vg.hu/konferencia oldalon találhatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.