A cég nem csak társalgások mennyiségét, de az értékét is figyelembe is veszi a lista összeállításakor, tehát súlyozza, hogy a fogyasztók inkább pozitív vagy negatív véleményt formálnak egy-egy márkáról.
Eszerint az első helyet az Amazon foglalja el, amely idén letaszította a trónról a Microsoftot. Második az alacsony árakkal hirdető diszkont óriás, a Wal-Mart, harmadik pedig az Apple. De az első tízbe került a Hyundai (negyedik) és a Volkswagen (kilencedik) is, ami jól jelzi, hogy az amerikai netezők számára a kedvező ár elsődleges fontosságú.
A Forbes tudósítása szerint a Microsoft azért esett vissza hat helyet a listán, mert bár továbbra is újdonságokkal lepi meg a piacot, a fogyasztók a technológia és nem az értékét fogalmát kapcsolják a cég nevéhez. Ezzel szemben az Amazonhoz olyan kifejezések társulnak, mint gyorsaság vagy az üzleti lehetőségek.
Az idei év egyébként az e-olvasóé, ezt tükrözi, hogy az Amazon győzelme mellett nem csak az iPaddel előrukkoló Apple, de a Barnes&Noble is felkerült a listára. A jelek szerint nem káros, ha egy cég szélsőséges véleményeket generál. Az Apple-lel kapcsolatos csevej 78 százalékban pozitív, 22 százalékban negatív, a vállalat helyezése pedig azt mutatja, hogy a negatív reklám is reklám, amennyiben segíti a cégnév napirenden tartását. Az árérzékeny autóvásárlás elterjedését jól mutatja, hogy a Hyundai olyan jelzőknek köszönhette sikerét, mint "hatékony", "takarékos", a Volkswagen pedig a minőséggel vonzotta a fogyasztókat.
A bankoknak viszont még nagy utat kell megtenniük, amíg visszanyerik a lakosság bizalmát: a Goldman Sachs például harmadik a legrosszabb hírű márkák sorában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.