Novembertől új igazgató irányítja a Heineken Hungária Zrt. marketingkommunikációját. Bram Westenbrink (34) az anyavállalat hollan-diai cégétől érkezett, fő feladata lesz a cég hosszú távú kategória-, portfólió- és márkastratégiájának bevezetése a magyar piacra. Bram Westenbrink a hollandiai Rijksuniiversiteit Groningenen szerzett diplomát előbb közgazdász, majd nemzetközi üzleti szakon. A Heinekennél az Amstel márka gyakornokaként kezdett 2003-ban, majd a cég szingapúri kirendeltségén dolgozott. Hollandiába visszatérve, 2005 óta egyre magasabb pozíciókat töltött be. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.