Joachim Schmidt, a Mercedes globális értékesítési és marketing vezetője az Automotive Newsnak elmondta, hogy a stuttgarti autógyártó konszern legalább négy modellt fejleszt ki az új, elsőkerék meghajtástechnológiája, az MFA felhasználásával. Az MFA amerikai bevezetése azért lényeges, mert a Mercedes jellemzően hátsókerék-meghajtású autókat gyárt.
A tervek szerint 2013 nyarán indul útnak az amerikai kereskedőknél a cégen belül csak "baby-CLS-nek" becézett kompakt kupé. Az elnevezés onnan ered, hogy a Mercedes ezzel a modellel a nagyobb, négyajtós CLS típus kisebb változatát hozza létre. Ezt követően 2014 nyarán jelenik meg a tengerentúlon a BMW X1 riválisának szánt SUV. Egyébként mindkét modellt Európában is értékesítik majd.
A Mercedes azért indult a kisebb autók irányába az Egyesült Államokban, mert a jelek szerint az amerikai vásárlók is a kompakt modellek felé tendálnak. Ezen a piacon a fent említett modellek helyettesítik majd az A és B osztályt, amelyeket nem forgalmaznak az Egyesült Államokban. A német luxusgyártó ezt a két kategóriát is megújítja, az európai vásárlók számára az év végén hozzák forgalomba a következő generációs, ferdehátú B osztályt, amelyet 2012 nyarán követ a szintén ferdehátú A osztály.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.