BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyar csapat a játék-Oscar döntőjében!

A világ hat legjobb számítógépes játéka közé került a magyar Nemesys Games fejlesztőcsapat „Fortix 2” nevű játéka.

 Február 11-én Las Vegasban dől el, hogy a budapesti székhelyű – és egyben az egyetlen kelet-európai – döntős elnyeri-e a fődíjat vagy a különdíjak egyikét amerikai, svéd és izraeli versenytársai elől a rangos versenyen. A magyar csapat már a döntőbe jutással nyert, hiszen olyan játékszoftver-fejlesztő óriások előtt, mint a Nintendo, a Microsoft, a Sony vagy az Electronic Arts bemutatkozott és ezzel kivételes üzleti lehetőségekhez juthatott.

Idén második alkalommal írták ki Amerikában az Indie Game Challenge (IGC) elnevezésű független játékfejlesztői versenyt, amely a 2002 óta megrendezett – és egyben a „játékos világban” legdrágább – számítástechnikai szakkiállítás, a D.I.C.E. (Design, Innovate, Communicate, Entertain) egyik legfontosabb eseménye és több technológiai újdonság bejelentésének színtere. A verseny neves szakmai zsűrije több ezer induló közül kiválasztotta azt a 6 döntőst, akik pl. a „professional” kategóriában a legjobbnak bizonyultak.

A 2011. január 20-án közreadott eredmények alapján az erős nemzetközi mezőnyben (az amerikai, a svéd és az izraeli fejlesztők mellett) elnyerte a bírák elismerését és így a világ legjobbjai közé bekerült a Nemesys Games hazai csapat Fortix 2 nevű fejlesztése. A játék megálmodói ezzel nem csak Magyarországot, hanem Kelet-Európát is egyedül képviselik a videojáték-fejlesztő iparág egyik legmeghatározóbb fórumán.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.