Az elemzés szerint a sajt, a gyümölcsjoghurt és a tejföl átlagára 2009 novemberében és decemberében alacsonyabb volt, mint a megelőző év és 2010 utolsó két hónapjában. A sajt bolti eladásából 47 százalékot vittek el a trappistát is magában foglaló félkemény sajtok. Az utánuk következő kördobozos készítmények aránya 11, a friss szegmensé 9, szeleteltté és krémsajtté 8-8 százalék.
Gyümölcsjoghurtból 3 százalékkal nagyobb mennyiség kelt el, értékben számítva pedig 7 százalékkal, 30 milliárd forint fölé nőtt a bolti eladás, vagyis emelkedett a termékkör átlagos fogyasztói ára.
Tejfölből egy százalékkal kelt el több, mint tavalyelőtt, az árbevétel azonban 5 százalékkal nőve megközelítette a 30 milliárd forintot. A 15 milliárdos túrópiacon viszont a 3 százalékos forgalomemelkedéshez 7 százalékos mennyiségi növekedés járult. Vajból értékben 6, mennyiségben 2 százalékkal nőtt a kiskereskedelem forgalma, egyik évről a másikra. A piac mérete mintegy 12 milliárd forint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.