A televíziós reklámpiac teljes árbevétele 58 306 millió fotint volt 2010-ben, ez 3 százalékos csökkenést mutat a 2009. évi 59 954 millió forinthoz képest – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének ma délután nyilvánosságra hozott felméréséből.
A reklámbevételek alakulása évek óta csökkenő tendenciát mutat, ám a visszaesés tavaly már lassult. Részletesebben vizsgálva a felmérés adatait megállapítható, hogy a földi sugárzású médiumok tovább veszítettek a pozíciójukból a „nem földi sugárzású” csatornákhoz képest. A reklámpiac bevételeinek túlnyomó részét, több mint 96 százalékát 2010-ben is a szpot bevételek adták.
A szakmabeliek szerint az idén a termékelhelyezés pezsgést hozhat a tévés reklámpiacon, amely kilábalhat a recesszióból.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.