A Hennes & Mauritz (H&M) svéd ruházati áruházlánc árbevétele 1, nettó nyeresége 30 százalékkal – 24,5, illetve 2,6 milliárd korona közelébe – csökkent üzleti éve első, február végén zárult negyedében. Ebbe a devizaárfolyam-mozgások is belejátszottak (helyi devizákban 9 százalékkal nőtt a bevétel), ám a profitesés döntő oka az volt, hogy a beszállítói, főleg kínai áremeléseket nem tudta áthárítani a vevőire.
A 39 országban (köztük hazánkban) több mint 2200 üzletet működtető lánc most nyitotta meg az első romániai egységét, amelyet még az idén további 7 követ. Bloomberg, n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.