Egy év alatt 12,8 milliárd forintról 15,98 milliárdra növelte forgalmát a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. A cég az elmúlt évben 11 új üzletet nyitott, így a lánc év végére 72 boltból állt.
Az idén is folytatódik a hálózatbővítés: Budapesten 4, vidéken pedig 6 új üzlet létesítése szerepel a tervekben. A magyar cipőpiac legnagyobb szereplője a 2009-es 2,67 millióval szemben az elmúlt évben 3,17 millió pár cipőt adott el.
Az esseni székhelyű családi vállalkozás Európában is piacvezető a cipőkiskereskedelmi piacon és világszerte közel 30 ezer munkatársat foglalkoztat. Gyakran vásárol meg üzletláncokat (hasonló családi vállalatokat), és ezeket eredeti nevük alatt vezeti tovább.
Ezért a Deichmann csoport Svájcban például a Dosenbach és az Ochsner hálózatot működteti, Hollandiában a van Haarent, az Egyesült Államokban pedig a Rack Room Shoes tartozik hozzá. Deichmann név alatt Nagy Britanniától Törökországig 17 országban van jelen a csoport, amely az idén Porugáliában és Szerbiában is megveti a lábát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.