Jó eredményeit főleg az emeletes KISS (Komfortabler, Innovativer, Spurtstarker, S-Bahn) vonatainak és az óránként 200 kilométert is megtévő Intercity FLIRT (Flinker, Leichter, Innovativer, Regional, Triebzug) motorvonatainak köszöni, Eddig 669 FLIRT-öt adott el.
A cég svájci telephelyének rendelésállománya 2013-ig biztosított, de az ottani tevékenységnek nem tett jót az erős frank. Inkább németországi leányvállalata teljesített jól, de a magyarországiak is. A pusztaszabolcsi karbantartó a 2010-es évet 1,2 milliárd forintos forgalommal zárta a 2009-es 0,9 milliárd után, adózott eredménye 59 millióról 155 millióra nőtt. A szolnoki, alumínium kocsiszekrényeket gyártó üzem 2,2 milliárdról 3,5 milliárd forintra növelte az árbevételét, 2009-es kis veszteségét pedig pozitívra fordította. A Stadler a MÁV-nak szállított FLIRT-ök kapcsán telepedett meg Magyarországon. Vonatait Pusztaszabol-cson szervizelik, a szolnoki kocsiszekrénygyár pedig az új járművek gyártásába dolgozik be. Utóbbi egység már a bővítést fontolgatja, de szüksége lehet a Stadlernek új karbantartó üzemre is, ha megnyeri a MÁV kelet-magyarországi vonalaira kiírandó motorvonattendert, ahogyan azt reméli.
A csoport más itteni lehetőségeket is vizsgál: egy stratégiai partnerrel indulna az új fővárosi metrópályázaton, s mint a világ egyetlen fogaskerekű-gyártója, azt is figyeli, mikor cserélik le az elöregedett budapesti fogaskerekűeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.