Az új kommunikációs csatornák (internet, okostelefonok, iPad) és a televíziózást érintő technikai újítások (például time shifted viewing) megjelenésekor sokan a hagyományos televízió-nézés csökkenését prognosztizálták. A tények azonban mást mondanak. 2010-ben szinte mindenhol a televízió-nézési idő növekedését regisztrálták: az EU országaiban 6 perces, míg az Amerikai Egyesült Államokban 4 perces volt a bővülés. A magyarországi tendencia is azonos irányú.
A 2000-es évek elején megjelenő time shifted viewing (TSV) ígérete szerint bármit bármikor megnézhetünk, a reklámoknak pedig „befellegzett” az áttekerhetőség miatt. Ha az egyes műsortípusokat vesszük, akkor a TSV leginkább a sorozatokra és filmekre jellemző, de vannak olyan műfajok, amelyek továbbra is megtartják az élő műsor varázsát. A televízió-fogyasztásban továbbra is van ereje az „itt és most”-nak.
Az új csatornák megjelenésével nem csökkent a televízió-nézési idő, viszont geográfiai korlátok nélkül kitágult az élmény akár valósidejű feldolgozása is. A televízió műsorok eddig is beszédtémát adtak az embereknek, ám a beszélgetés mellett megjelentek új fórumok is. Egy az Egyesült Királyságban végzett kutatás szerint az tévénézők 40,8 százaléka (a 16-34 évesek 62,8 százaléka) chatelt már vagy telefonon beszélgetett tévénézés közben.
A social média, a „közösségi TV távirányító” megváltoztatja a televíziózás élményét. Segíti a megosztást, más típusú közönséget is kialakít, ajánl, véleményt nyilvánít, ezért befolyásolhatja, növelheti a TV készülékeken keresztüli televízió nézést is.
A GfK szerint az interneten látott tartalmak a televízióhoz irányíthatják a nézőket, mely reach növekedést jelenthet. Az internet jó „outlet” a már lefutott TV programoknak. A hirdetők is megoszlani látszanak az egyes csatornák között.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.