Gerhard J. Hierath közel 40 év Beiersdorfnál eltöltött év után nyugdíjba vonul. A szakember 1972-ben kezdett a NIVEA és az Eucerin termékek gyártójánál dolgozni, majd 1991-ben ő alapította Magyarországon a Beiersdorf Kft.-t, melyet ügyvezető igazgatóként vezetett. Nevéhez fűződik a Magyar Márkaszövetség megalapítása is.
Gerhard J. Hierathot Thomas Lichtblau követi az ügyvezető igazgatói pozícióban. A 39 éves osztrák szakember a bécsi egyetemen közgazdasági és üzleti szakon végezte tanulmányait. Pályájának kezdetén a Mautner Markhof A. G. élelmiszeripari vállalatnál töltött el éveket, ahol hazai és nemzetközi márka menedzsmenttel foglalkozott. Ezt követően 2001-ben került a Beiersdorfhoz, ahol Key Account Managerként, majd a közép-kelet európai régióért felelős kereskedelmi koordinátorként tevékenykedett. 2007-től kereskedelmi igazgatóként folytatta pályáját, ahol a kereskedelmi marketing osztályért, a kategória-menedzsmentért, a Key Account menedzsmentért és a területi képviselői csapatért felelt Ausztriában és a közép-kelet európai régióban.
A Beiersdorf Magyarország életében még egy változás történt, 2011 júniusától Bartha Ferenc a marketing igazgatói feladatok ellátása mellett a széles körben terjesztett piaci márkák kereskedelmi portfóliójáért is felel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.