Az eredményekben az igencsak intenzív globális terjeszkedés költségei hagytak nyomot: a Groupon egy év alatt kétezer kereskedelmi alkalmazottat vett fel, akiknek a feladata, hogy felkutassa és szerződtesse a kedvezményes kuponokat kínáló szolgáltatókat. Emellett irdatlan összeget, 452 millió dollárt tesznek ki a marketingköltségek is.
A Groupon regisztrált felhasználói bázisa 1007 százalékkal 115,7 millióra emelkedett, ám az egy felhasználóra eső bevétel a tavalyi 13-ról 9 dollárra csökkent. A három hónap alatt a Groupon oldalán 32 millió kupont adtak el, 295 százalékkal többet, mint egy évvel ezelőtt.
A 2008-ban alapított amerikai vállalat június 2-án nyújtotta be kérelmét az amerikai felügyelethez, hogy részvényeit még idén bevezethesse a parkettre, ám a kereskedés beindulására a korábban tervezettnél vélhetően többet kell várnia a Groupon-részvényre pályázóknak.
Az amerikai tőzsdefelügyelet, a SEC ugyanis a számviteli számítások felülvizsgálatára kötelezte a céget. A felügyelet azt kifogásolta, hogy a Groupon könyvelési rendszere sokkal jobb képet fest a pénzügyi helyzetéről, mint amilyen valójában. A beszámolóban szerepelt eredmény nem számolta ugyanis a felvásárlások költségét és a marketing kiadásokat. A Groupon korrigált konszolidált szegmens működési eredménye (ACSOI) szerint az első negyedévben 81,6 millió dollár profitot termelt, míg az általánosan elfogadott számviteli szabályok szerint a veszteség az adott idő alatt elérte a 117,1 millió dollárt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.