A jó tanács prófétikusnak bizonyult – írja a Financial Times. A mobilinternetnek és az iPadeknek köszönhetően ugyanis a kiadó nagy példányszámú napilapjának digitális változatából, a Bildből a nyáron már napi 109 ezer darabot tudtak értékesíteni.
Ez a mennyiség ugyan még nem tudja kompenzálni a printújságnál elszenvedett mintegy 300 ezres példányszámcsökkenést, azóta, hogy a Springer 2009 decemberében elindította a fizetős tartalmat, akkoriban a nyomtatott lapból még napi 2,9 millió darab fogyott. Döpfner szerint viszont még nagyon az elején járunk a dolognak.
A fejlemények tükrében a cégvezető ha lehet, még optimistább a fizetett tartalmak jövőjét illetően, mint egy éve, amikor megjelent a Bild újság első iPades alkalmazása. A fizetett online tartalom volt a még hiányzó elem az Axel Springer stratégiájában, amivel a nyomtatott sajtó kiadójából digitális médiavállalattá fordíthatta át magát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.