A reklámhatékonysági versenyre 105 pályamunka érkezett, melyek közül 59 jutott a döntőbe. Tíz kategóriában összesen tizenegy arany, tizennégy ezüst és tizenegy bronz elismerés talált gazdára.
Idén új kategóriaként megjelent és díjazásra került a bevezető kampány kategória is. A kategória arany fokozatát nyerte a Procter & Gamble Ariel márkájának új, Active gel kapszula bevezetése.
A Procter & Gamble-nek, a tervező MC Mediacompany-nek, és társügynökségének, a Saatchi&Saatchi-nak gratulál az Axel Springer Kiadó, mely a P&G kampánycéljának eléréséhez jelentős támogatást nyújtott, és portfóliójával segítette annak megvalósulását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.