A Google kezdetben meghívásos alapon üzemeltette a közösségi oldalát, majd szeptember 20-án megnyitotta a kapukat a nagyközönség előtt. A keresőóriásnak eleinte komoly gondot jelentett a hatalmas érdeklőség, olyannyira, hogy egy ideig akadozott is a szolgáltatás a hatalmas terhelés miatt. Szeptember 20-ától a közösségi oldal bárki számára elérhetővé vált, ekkor óriási mértékben, 1 200 százalékkal ugrott meg a forgalom.
Ám a Chitika Insights mérései szerint a kezdeti érdeklődés lassan lecseng: az aktív felhasználók száma 60 százalékkal csökkent, és jelenleg körülbelül akkora a forgalom, mint a portál megnyitása előtt. Ez a szakértők szerint azt jelenti, hogy bár sokan kíváncsiak a portálra, a kipróbálást követően visszatérnek a bevált közösségi portáljukhoz. A marketing elemzők szerint ugyanakkor a Google számára még nem veszett el minden remény, feltéve, hogy folyamatosan fejleszti a portál szolgáltatásait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.