Vigaszt nyújthat számukra, hogy a tízhavi 8414 darabos kishaszonjármű értékesítés 21 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, bár októberben a piacbővülés már nem érte el a 12 százalékot. Ugyancsak kelendőek a 3,5 tonnásnál nagyobb teherautók, amelyekből 87 százalékkal több, 3368 fogyott október végéig.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete fontos és pozitív jelnek tartja, hogy októberben megállt a motorkerékpár piac szűkülése, sőt hosszú idő óta először kissé nőtt a forgalom. Az adatok azt mutatják, hogy ez a szegmens lábal ki legnehezebben és leglassabban a válságból. Fontos jel számunkra, hogy a csökkenés megállt.
Ami a személyautókat illeti, a tízhavi összesítés szerint az Opel a piacvezető 4346 darabbal a 4053-at értékesített Ford, és a 3997 forgalombahelyezést elért Volkswagen előtt. A Skoda 3800 és a Renault 3000 darabos értékesítési szintje után nagy szünet következik, hiszen a toplista hatodik helyezettje, a Toyota csak 1800 kocsit adott el. A múlt hónapban viszont a VW került az élre 465 darabbal, majd a háromszázas sávban a Ford, Opel, Skoda és Renault következett
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.